Kantoor- klachtenregeling Baerle87 Amsterdam
Ons kantoor doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Wanneer u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of over de declaratie dan is de eerst aangewezen weg dat u uw klacht schriftelijk en als zodanig herkenbaar als klacht aan ons voorlegt.
We zullen in overleg met u zo snel mogelijk tot een oplossing voor het gerezen probleem willen komen. Deze oplossing zullen wij u binnen 4 weken na indiening van de klacht schriftelijk aan u bevestigen.
Mocht ons overleg noch de op schrift gestelde opstelling onzerzijds niet tot een bevredigende oplossing uwerzijds leiden, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur waarbij ons kantoor is aangesloten. Deze weg staat ook open wanneer wij niet binnen 4 weken schriftelijk op uw klacht hebben gereageerd.
U kunt uw klacht tot uiterlijk 12 maanden na de schriftelijke reactie van ons kantoor dan wel het uitblijven daarvan schriftelijk indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur op onderstaand adres:
Secretaris Geschillencommissie Advocatuur:
Bordewijklaan 46 (2e etage)
2591 XR Den Haag
Postbus 90600
2509 LP Den Haag